Tiada sebarang booking atau reservation.
Barang akan hanya dipos setelah mendapat pengesahan bayaran penuh seperti yang dipersetujui.
Barang yang telah dijual dan disepakati tidak boleh dipulangkan KECUALI terdapat kerosakan teruk pada barang tersebut seperti terkoyak, dll.
Sila maklumkan kerosakan kepada AHAeShoppe dalam masa 1 hari selepas barang tersebut sampai (digalakkan melalui sms atau email).
Polisi Pertukaran Barang
Semua barangan yg dibeli boleh ditukar dengan kondisi berikut (sah dalam tempoh dua hari selepas terima barangan & tag masih tidak tercabut):
i) Barangan yg defect (koyak/kotor/jahitan tidak sempurna)
Kami akan tanggung sepenuhnya kos pos return barangan & kos pos semula kepada anda.
ii) Salah pilih size (bergantung kepada stock availability)
Pertukaran dibolehkan tetapi kos pos ditanggung sepenuhnya oleh pelanggan (i.e poslaju return kpd kami & poslaju barangan yg baru kpd pelanggan). Sekiranya stok tidak available, kami berhak mencadangkan design yang available.